Serie: De Hoofdprijs nog ergens te zien?

Begin 2009 of 2010 was er een serie op sbs 6 die De Hoofdprijs heette, die serie heb ik toen helemaal gevolgt en het leek me wel eens leuk om hem nogmaals te zien. Nu heb ik op google rondgezocht of ik hem nog ergens terug kon kijken maar dat is me niet gelukt.. Heeft iemand nog een idee waar je deze serie kan terug kijken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (3)

kijk naar de bron:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet dat hij op dvd is uitgekomen. Heb hem een keer bij de mediamarkt zien liggen. Weet niet of ze hem nog steeds hebben
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb de hele serie een keer geleend op dvd bij de bibliotheek misschien hebben ze die bij jou bibliotheek ook wel.