Wat zijn de voor en nadelen van de Philips DSR 7141 en de Homecast HS2100?

Ik woon namelijk in het buitenland en heb een nieuwe HD satelliet ontvanger nodig. Maar ik twijfel erg veel tussen deze twee.

Heeft iemand misschien ervaring met een (of beide) ontvangers? (bron aub).

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Ik heb de Philips DSR 7141 en ben er over het algemeen zeer tevreden over.
Het is een mooi compact apparaat dat ik bij verlenging van mijn abonnement van Canal Digitaal voor € 25,- kon kopen.
Het was voor mij de reden om tegelijk maar een HD televisie aan te schaffen, sindsdien veel kijkplezier gehad.
Op onderstaande link nog een uitgebreide recensie.

Toegevoegd na 2 minuten:
Deze ontvanger is verkrijgbaar vanaf ongeveer € 140,-

Toegevoegd na 25 minuten:
Ik heb ook nog een review van de Homecast gevonden, dan heb je vergelijkingsmateriaal.
Voor de Homecast heb je nog wel een aparte CI-adapter nodig als je een Canal Digitaal kaartje gebruikt.