Hoe heet het nummer dat gister in gtst was bij de kikker scene??

Dat nummer wat tijdens het inpakken van de kikkers werd gespeeld???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (3)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
JAAAA LEIP!! THX :D hahaha
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ooh.. maar waar kan ik hem downloaden xD frostwire vind hem niet :S
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.dilandau.eu/download_music/take-no-shhh-fedde-le-grand-1.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe kan ik hem via die site downloaden?? Of opslaan.. ik heb op download geklikt en toen ging hij alleen dat nummer afspelen..??
Ik weet het niet, maar voor degene die het willen luisteren vanaf 3:31 kun je het horen op deze link.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
op www.gtst.nl staat altijd een lijst met alle nummers uit een aflevering.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
die had ik ook al gelinkt zie antwoord 1