Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe heet dit TV-programma?

Het is een Brits programma waarin deelnemers in teams van twee op een antiekmarkt aankopen doet. De deelnemers krijgen een vast bedrag mee en koopt daarmee antiek dat vervolgens geveild wordt. Het team dat na de veiling het meeste geld in het laatje brengt mag het bedrag houden. Ik geloof dat het ofwel op de BBC of op Discovery werd uitgezonden een aantal jaar geleden. Ik heb geen idee of het nog steeds bestaat. Weet iemand welk programma ik bedoel?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

in de uk op bbc one, bagain hunt.

morgen: 12:15 (britse tijd) Season 26 episode 19 of 32. ardingly 19. Catherine Southon and Anita Manning help 2 teams as they search for valuable items in ardingly, west sussex, where west german lava vase scoops a big price at auction.

Toegevoegd na 17 seconden:
*bargain hunt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Volgens mij is dit ook nog vorig jaar op tv geweest bij de BBC. Ik weet niet precies welke je bedoelt, want er waren twee soortgelijke programma's. Degene waarvan ik mij de naam herinner, heet 'Cash in the Attic'.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geloof niet dat deze het is.. Het lijkt er inderdaad op, maar hierin gaan ze bij de mensen thuis op zoek naar spullen om te veilen.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding