Hoe heet die serie met een jongen in coma die terug in de tijd gaat?

Zo'n 4/5 jaar geleden volgde ik een serie op Zapp die elke zondag kwam. Het ging over een jongen genaamd Tim, die samen met zijn klas een schoolreis ging maken. Tijdens de reis er naartoe, verongelukte de schoolbus, en Tim raakte zwaar gewond. Hij was in coma. In zijn coma, ging hij terug in de tijd om uit te zoeken wat de oorzaak was van het ongeluk. Was het de hond de blaffende hond? Was het een losse schroef?

Ik kan hier niks over vinden. Het was niet Nederlandstalig maar volgens mij ook niet engels.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
2.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat het de hond met de blaffende hond was:P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oeps :P Was het de blaffende hond?*

Antwoorden (2)

"Jongen in coma gaat terug in de tijd" of "Pokémon" ik weet het niet zeker.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedoel je de The odyssey misschien
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee