Waar kun je de oude afleveringen van het huis Anubis terugkijken?

De serie het huis Anubis van studio 100 werd van 2006 tot 2009 op nickelodeon uitgezonden. Ik wil deze afleveringen gratis online nog een keertje bekijken, maar op www.youtube.nl zijn niet alle afleveringen ge-upload.

Is er daarom nog een andere website waar ik de afleveringen wel op terug kan kijken?

Het gaat voornamelijk om de afleveringen 101 t/m 114

Weet jij het antwoord?

/2500

Dit is misschien een heel stom antwoord, maar zijn alle afleveringen van Het Huis Anubis niet gewoon op dvd verschenen? En kun je die niet gewoon kopen, hetzij in de winkel, hetzij op een tweedehands site?

Op Nickelodeon is het niet meer te zien, alleen maar de nieuwe anubis, met ''de vijf'' enzo.. maar dat andere oude anubis met sibuna enzoo :p.. kan je gewoon op youtube kijken. Het huis anubis- aflevering 1 en zo kan je door..! Dat heb ik ook geprobeerd en sommigge afleveringen zijn er niet.. Maar ja, dat zijn er niet veel .. Als je de nieuwe anubis bedoeld, kan je op Nickelodeon naar turbonick gaan bij tv, en dan kan je kiezen welke programma, en anubis zit daar ook bij. Toegevoegd na 1 minuut: P.S ik bedoel de site van nickelodeon hea? :P

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100