Hoe heet het volgende programma...(zie omschrijving)

Vroeger ik denk dat het zeker zo'n 15 jaar geleden is was er zo'n avonturen spelshow met volwassenen die vanuit of binnenin een kasteel/slot allerlei opdrachten moesten uitvoeren.(beetje mix exp. Robinson/fear factor). Volgens mij werd dit ook allemaal opgedragen vanuit een middeleeuwse stijl door een man met lang grijs haar en een baard. Hoe heette dit programma??!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
1.3K

Het beste antwoord

de titel De Sleutels van Fort Boyard
spelshow uitgezonden in veel Europese landen
Bronnen:
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
-1 Het juiste antwoord is al gegeven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan gebeuren dat mensen gelijktijdig antwoord geven, dus van mij compensatie+
Amadea
12 jaar geleden
Er zit anders een uur verschil tussen, dus die gelijktijdigheid is niet van toepassing. Dudemeister heeft het antwoord van Freespirit vast wel gezien....
dudemeister
12 jaar geleden
i did not

Andere antwoorden (2)

De Sleutels van Fort Boyard met Bas Westerweel?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is ook het eerste wat in mij opkomt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Was altijd wel erg spannend :) Of dat leek zo omdat ik toen 13 was...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja hoor fantastisch!! Bedankt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vond het ook wel erg leuk. En ook wel spannend, maar op een gegeven moment was het wel erg voorspelbaar. Ik keek altijd samen met mijn vader :-)
Het was zelfs in 1991 ! Met Bas Westerweel en Ria Bremer bij de Avro.
Ik was er zelf ook gek op.
Bijgevoegd een link naar Wikipedia over o.a. de redenen waarom het gestopt is en via de eerste link is de begin tune nog even te beluisteren.