Hoe heet de serie/film over een prinses?

Volgens mij was het uit Belgie, het is al oud want ik was klein toen ik het zag. Het ging over een prinses in een kasteel. Ze had rood haar en altijd een kroontje wat scheef op haar hoofd stond. Ze droeg altijd een blauwe jurk. Volgens mij kwam het altijd met een bepaalde tijd op tv

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
1.2K

Het beste antwoord

Kulderzipken, met de gebroeders Grim, koning en koningin en iedere keer weer n andere gastspeler
Word trouwens ieder jaar herhaald zo ongeveer, dacht dat de serie een jaar of 10 oud is.
anneliez
12 jaar geleden
fremar
12 jaar geleden
inderdaad Kulderzipken:
http://www.ketnet.be/ketnet/programmas/kulderzipken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kulderzipken is geweldig!
anneliez
12 jaar geleden
Ja he, ik kijk nog vaak als er weer n herhaling is.Vooral die gebroeders Grimm, heerlijke onzin
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja ja, inderdaad!