Wat is het email adres van Essent? Of waar kan ik dat vinden?

Ik wil namelijk vragen waarom de jongen uit het reclame filmpje, een klap in zijn gezicht krijgt. Ik snap het filmpje wel, maar vind het erg raar, dat er blijkbaar zomaar een klap wordt uitgedeeld.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
26.9K

Het beste antwoord

Een emailadres kan ik niet voor je vinden, maar op de website van Essent staat wel een contactformulier. Dat kun je invullen en je vraag stellen. Behalve je gegevens moet je je eigen emailadres ook invullen want je krijgt dan per email antwoord.

http://www.essent.nl/content/particulier/klantenservice/contact_met_essent/contactformulier/index.html

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
thnx +1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat hoef je echt niet bij iedere post te zeggen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sterrehemel, Als er geen emailadres is, is de vraag niet te beantwoorden, maar kan ze met dit antwoord hoogstwaarschijnlijk wel uit de voeten.
Het is een goed alternatief.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is voor mij een prima antwoord, het email adres is niet makkelijk te vinden, anders had ik het zelf wel opgezocht.
Maar op deze manier kan ik contact opnemen en daar gaat het om.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@sterrehemel dit is zeer zeker een antwoord. En wel het enigste antwoord, Essent heeft geen email adres. En ga aub ergens anders pietleuterig doen ja.

Andere antwoorden (1)

op de website kan je het vragen aan 'Heleen' door te klikken op 'vraag het Heleen' rechtsboven.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat zijn, vooraf ingevoerde, veel voorkomende vragen, daar kom ik niet verder mee
itsme
12 jaar geleden
"stel uw vraag kort en bondig", in dat vakje kan je zelf invullen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
die vraag kent Heleen niet
itsme
12 jaar geleden
in dat vakje, waar ik net de foto van heb geplaatst...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja ik weet wat je bedoelt maar ik krijg steeds te zien dat de vraag niet duidelijk is, ook al stel ik hem op verschillende manieren. Dit komt omdat er op trefwoorden naar antwoorden gezocht wordt en mijn antwoord zit er niet tussen
itsme
12 jaar geleden
ik geef antwoord door te zeggen waar hij zijn vraag kan stellen.