Volgens de programmamakers is het allemaal echt. Ze hanteren een journalistieke insteek.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Het is echt maar wel wat gedramatiseerd en wordt hier en daar wat overtrokken zodat hij nog meer als superheld uit de bus komt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vergis je niet in het waarheidsgehalte van dit soort programma's. Zelfs als het niet in scene gezet is wordt er een selectie gemaakt welke beelden wel en welke niet uitgezonden worden. Daarmee kun je een heel scheef beeld van de werkelijkheid laten zien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoals in alle media, want dit geldt ook voor de krant, het journaal, enzovoorts.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uiteraard