Hoe worden Mol-kandidaten geselecteerd?

Voor Wie is de Mol wordt altijd een selectie gemaakt, nu lijkt het me handig dat deze mensen elkaar in ieder geval niet persoonlijk kennen. Is dit een criterium?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie
1.4K

Antwoorden (2)

Ik denk niet dat dat een criterium is. In de wereld van radio, tv en show kennen heel veel mensen elkaar. Je ontkomt er haast niet aan dat er mensen zijn die elkaar al kennen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Belangrijk is of je gedurende de opnamen beschikbaar bent. Een redactie maakt een voorselectie. Niet iedereen wil meedoen, sommige RTV persoonlijkheden mogen niet van hun omroep. Je merkt dat de laatste jaren een zelfde type bekende Nederlander wordt benaderd. Overigen gebeurd door de producent IDTV. De Avro bemoeid zich hier niet mee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Bvw: Wat een goeie aanvulling! Waarom zet je het niet bij de antwoorden? (kan alsnog).
Volgens mij zoeken ze gewoon verschillende types mensen uit. Dit jaar kenden hanna & anna elkaar ook en pepijn & horace.