hoe krijg ik alle pokemon afleveringen voor mijn neefje???

mijn neefje is gek van pokemon en ik wil hem graag alle afleveringen geven van pokemon seizoen 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 en als het kan 13
voor zij verjaardag maar ze zijn niet te koop in het Nederlands weet je misschien waar ik ze legaal kan downloaden

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie
12.2K

Antwoorden (5)

legaal niet nee
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik adviseer je om naar www.Bol.com gaan.
Je kunt ze alleen volgens mij illegaal downloaden.
Als je ze echt niet kunt vinden en je wilt het perse hebben dan kun je het beste illegaal downloaden. Een keertje illegaal bezig zijn maakt niet veel uit ( Mijn mening.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
meestal liggen deze video´s of dvd's in de winkel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op http://pokemonwereld.com/ kan je ze in het Nederlands vinden.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Niet de volledige collectie. Maar wel 100% Nederlandstalig.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Kun je deze nog eens delen? :)