Er is ooit een tv-programma geweest 'De taarten van ***' (Abel?) Is hier iets over terug te vinden op internet?

In dit programma konden kinderen aangeven voor wie ze een taart zouden willen maken, en deze werd dan in de uitzending gemaakt. Vaak waren dit heel bijzondere taarten.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Televisie
1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ooit? Ik kan het je nog sterker vertellen: Dit wordt nog steeds uitgezonden! Ik meen, zo uit m'n hoofd, op zondagochtend!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
en er staat een aflevering op de VPRO-DVD "Feest voor de geest"., een hele mooie aflevering.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En uitzendinggemist geeft ook een aflevering.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het is gewoon nog steeds actueel hoor.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kijk het ook af en toe nog es...

Het beste antwoord

Dit is nog steeds te zien op nederland 3 op zondag.
Verder natuurlijk uitzending gemist en op de website van Abel (www.taartenvanabel.nl) Abel die in het echt geen Abel heet, heeft in Amsterdam een taartenwinkel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ja, ja. Kijk op www.taartenvanabel.nl hier staat info en ook recepten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kijk ook op uitzending gemist, om de afleveringen terug te zien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.boek.net/boek.aspx?id=9789046805107&refid=GO67DBAGFFA77EGD76F65612GF

Hier nog een link naar een boek over de taarten van Abel!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
oh ja daar keken wij ook altijd met veel plezier naar
soms hele bijzonder kinderen met bijzondere verhalen