Waar kan ik het BBC news online terugkijken?

De filmpjes op de site van BBC zijn 'not available for your territory' dus de officiële BBC site doet het niet.

Op youtube vind ik alleen korte stukjes en niet echt recent...

Het liefst een zo recent mogelijke aflevering (afgelopen week).

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie
2.9K

Het beste antwoord

Dit is inderdaad niet zomaar mogelijk.

Hiervoor moet je een paar dingen doen, namelijk;

- Ga naar www.expatshield.com, en download ExpatShield
(Deze zet een VPN-verbinding op, zodat het lijkt alsof je ergens anders bent) (Wil je weer normaal internetten moet u deze uitschakelen via de taakbalk)

Je kunt nu m.b.v. whatismyipaddress.com checken wat nu je IP adres is, je zult zien dat deze anders is geworden.

- Ga vervolgens naar www.bbc.co.uk/iplayer/tv, selecteer een programma en klik op de afspeelknop.

Hiermee zou het moeten werken.

Succes!

Toegevoegd na 4 minuten:
De link van BBC is trouwens van gemiste programma's.

Een aantal 'live' links;
- BBC1 = www.bbc.co.uk/bbcone/watchlive
- BBC2 = www.bbc.co.uk/bbctwo/watchlive
- BBC Three = www.bbc.co.uk/bbcthree/livearena
- BBC Four = www.bbc.co.uk/bbcfour/watchlive
- BBC News www.bbc.co.uk/news/10318089