Operation Repo is een Amerikaanse docudrama die zich afspeelt in de wereld van terugvorderingen van auto's, door een team van professionals
die worden gevolgd door een cameracrew.
Het team is voornamelijk actief in de staat Californië, Los Angeles.
De echtheid van de show wordt echter betwijfeld, ondanks het feit dat het programma de kijkers erop wijst dat dit echte situaties zijn; er wordt gespeculeerd over het feit dat er gebruikgemaakt wordt van acteurs en nagemaakte situaties.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is zo nep dat het pijn doet, sorry hoor, maar twijfel je hieraan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hahaha dat je dat al vraagt! Tuurlijk is dat nep, al dat soort Amerikaanse programma's zijn nep. En het zijn ook nog de slechtste acteurs. Vieze domme rotzooi is het. Gatver
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoog Jerry Springer gehalte . Zelfde formule toch??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zooooo nep!
Oke, amerikanen zijn (over het algemeen) erg nep en houden van drama maar dit!
Sommige mensen (lees acteurs) zijn meerdere keren te zien
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je scheert (bijna) een hele bevolkingsgroep over één kam. Dit heet discriminatie! -
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het lijkt mij ook nep zag laatst dat ze ook een lijkwagen in beslag namen, met de lijkkist er in, dus kist moest er uit. Zelfs tien waren ze aan het schelden. Dat had je ook anders kunnen oplossen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat heet mijn mening.
Zo nep als wat.

Het speeld zich af in California, maar de handelswijze van het bedrijf is vaak compleet strijdig met de"California business and professions code", en waarschijnlijk een heleboel andere wetten.

Met de "see you in court cultuur" in de VS zou zo'n bedrijf echt niet lang kunnen bestaan.

zie sectie 7500 voor reposesors
http://www.leginfo.ca.gov/cgi-bin/calawquery?codesection=bpc&codebody=&hits=20

Bij aanvang van het programma is er trouwens een disclaimer "The stories that are portrayed in this program are based on real events" te zien.