hallo ik ben een jongen van 14 en ik zou graag presentator willen worden wat moet ik doen?

ik wil dus presentator worden maar ik weet niet hoe.kunnen julie me helpen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (4)

Middelbare school afmaken, daarna een entertainmentstudie volgen, je best doen op goede stageplekken terecht te komen en veel ervaring op te doen. Ook video's van jezelf opnemen en later terug bekijken zodat je jezelf kunt blijven ontwikkelen. Good luck!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga eens kijken bij museum beeld en geluid in Hilversum Misschien kunnen zij je ook informatie geven
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer je havo te halen. Hierna kun je een hbo studie Media en Entertainment management volgen of de hbo opleiding Film en televisie.
Ook met de hbo opleiding journalistiek zou je ver kunnen komen. Probeer daarnaast naar zo veel mogelijk liveshows toe te gaan waar jij dan in het publiek kan zitten. Ten eerste zal je hier veel van leren en op deze manier kun je connecties leggen met personen die dit ook graag willen of die dit al bereikt hebben. Mogelijkheden genoeg dus!
Wie weet zien we je over een jaar of 10 wel op de buis.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou ook eens kunnen informeren bij een regionale radiozender, om iets kleins aan te kondigen of te presenteren (vrijwillig). Zo kun je ervaring opdoen en is de drempel naar de televisie uiteindelijk iets lager!