Hoe kan je zorgen dat je gezicht wazig wordt op TV?

Ik zag gisteren een stukje van das je goed recht. Sommige hoofden van mensen waren wazig gemaakt en andere niet. Hoe zorg je dat dit gebeurt mocht je het willen? En: zijn de mensen die filmen verplicht dit te doen als je dit aan ze zou vragen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Jep, zonder Jou toestemming mag het niet zomaar vertoond worden. Als je dat wenst word je vager gemaakt. En als je geen toestemming geeft mag je niet eens gefilmd worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

dat kan je doen met het programmaatje windows movie maker
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De computer zorgt daarvoor, dit gebeurt tijdens de montage.
Als je niet wilt dat je hoofd in beeld komt, dan kun je daarom vragen en zijn ze verplicht dit op te volgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat moet met een monteer programma. Ik weet niet hoe die heet.