Komen bij TV spelletjes de kandidaten echt "de volgende dag/week" weer terug?

Of wordt alles gewoon op dezelfde dag opgenomen en alleen de kleding verwisseld? Bijv. bij that's the question, 2 voor 12, per seconde wijzer.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie
2.2K

Het beste antwoord

Er worden meerdere show op een dag opgenomen.
Als je pech hebt dat je in de laatst opgenomen show van die dag zit, dan kun je de pech hebben dat je een dag erna weer terug moet komen, maar meestal zul je dus na de aflevering de kleedkamer induiken, een andere trui/blouse/shirt aantrekken en binnen een kwartiertje sta je weer in de show.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dacht ik al....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waar zat jij dan in Loenie? Ik heb ooit nog eens meegedaan aan Get the picture
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
HahAa grpig

Andere antwoorden (1)

Nee, zoals gezegd wordt er voor t.v. spelletjes meerdere dagen achter elkaar opgenomen. In deze dagen worden verschillende afleveringen gemaakt. Hierdoor hoeven de kandidaten maar één dag vrij te nemen van hun werk (zover dat nodig is). Dit betekend wel dat ze andere kleding mee moeten nemen, anders valt het op dat ze elke dag hetzelfde dragen. Vaak is een kleine nuance (zoals een sjaaltje of een vest) voldoende, maar sommige kandidaten lijken hun halve garderobe mee te nemen. Je hebt altijd baas boven baas.

Toegevoegd na 4 minuten:
Meerdere dagen moet zijn meerdere afleveringen.
In deze dagen moet zijn in deze dag.