Hoe heet het nummer uit de nieuwste Renault Clio reclame?

Het begin van dat nummer doet me aan een ander nummer denken...iemand enig idee welke dat zou kunnen zijn?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie
8.6K

Het beste antwoord

Vorige keer zagen we hoe er op bijzondere wijze kennis werd gemaakt met de ouders van deze vrouw. Nu komt hij haar ophalen van haar werk, hoewel het er in eerste instantie anders uitziet. We horen hier "Fragment Eight (The Sound of Swing)" van Kenneth Bager feat. Gisli & The Hellerup Cool School Choir. http://www.youtube.com/watch?v=87M7F34jGBQ
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Yeah! Dat is wel het goeie nummer! Hoewel t verhaal niet hetzelfde als de reclame is :-) toevallig ook een idee op welk ander nummer het begin van deze lijkt?? +

Andere antwoorden (2)

Zombie van the cranberries, ik denk wel dat je die bedoelt
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien bedoel je Song 2 van Blur:
Amadea
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, was m niet.. Maar thnx voor de moeite