Waarom haat de baron Bassie en Adriaan?

Wat hebben die clown en acrobaat hem aangedaan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie
4.8K

Het beste antwoord

Ik weet niet meer precies welke serie het was maar dat was toen de baron,vluggie japie en B2 wouden inbreken in een huis en dat Bassie en Adriaan daar toevallig in de buurt waren. B2 kwam al uit een eerdere serie geloof die met die diamant dus die kende Bassie en Adriaan al, Bassie raakte bevriend met een hond (Lara) die het huis moest bewaken en uiteindelijk belanden de baron,vlugge Japie en B2 weer in de gevangenis! Die hond Lara heeft trouwens ook model gestaan voor Samson van Samson&Gert,

Toegevoegd na 6 uur:
Het moet het verhaal Het geheim van de schatkaart zijn maar toen werd de baron gespeeld door Adriaan, Paul van Gorkum de latere baron deed al mee met de Huilende professor
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+

Andere antwoorden (3)

omdat xe hem dwarsliggen in zijn snode plannen

Toegevoegd na 5 minuten:
telkens als de baron een plan heeft om iets te ondernemen wat niet veel goeds is dwarsbomen bassie en adriaan dit.Dus daarom zijn ze niet geliefd bij de baron.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is om het verhaal spannend te maken. Als iedereen Bassie en Adriaan zo leuk zou vinden is het niet spannend meer. Bijna ieder verhaal gaat over de goede en slechte. En de goede wint! (bijna altijd)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik denk omdat bassie en adriaan het altijd van hem winnen