Waarom zijn de geldbedragen bij tv-spellen in de USA zoveel hoger dan in Nederland?

Fear Factor USA: 50K NL;8k

Zo zijn er nog vele grote verschillen.

Iemand enig idee waarom deze verschillen zo groot zijn?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (3)

Omdat de TV-station is de USA véél en dan ook véél groter zijn, hebben ze een groter budget op aan prijzengeld weg te geven.

Toegevoegd na 1 minuut:
De fouten:

TV-station = TV-stations
is = in
op= om
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is waarschijnlijk gerelateerd aan het aantal kijkers/deelnemers.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De amerikaanse tv stations hebben een veel groter kijker publiek en hebben enorme inkomsten uit reclame. daar is ongeveer om de 5 minuten een reclame blok. Dus ze hebben veel meer inkomsten