Hallo, ik zoek de naam van deze film over een bron ! Ben al dagen aan het zoeken op internet, misschien kunnen jullie me helpen ?!

Dit zijn enkele flarden die ik me herinner. Een gezin verhuist naar een klein stadje, daar is een soort ondergrondse bron. De mensen zijn er een beetje eigenaardig. Ze worden lichtjes aangemaand naar de bron toe te gaan, maar ze weigeren. Uiteindelijk gaan de vrouw en haar kind toch. De man komt thuis en merkt dat zijn vrouw en kind "anders" zijn, maar weet niet wat of hoe, maar vermoed dat die bron de oorzaak is. Uiteindelijk gaat hij er ook naartoe, en vindt zijn gezin beneden in de bron opgesloten, samen met alle andere mensen die er ook binnen gegaan zijn. Ze waren allemaal vervangen door andere wezens die hun evenbeeld waren.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klinkt als iets van Stephen King...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het lijkt heel erg op 'The Stepford Wives', maar is toch net anders.
amigo
13 jaar geleden
ik heb 2 links voor je, ik wil best helpen doorlezen, heb je enig idee van wanneer die fim ongeveer was? Bronnen:
- http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_science_fiction_films
- http://www.allmovie.com/explore/genre/science-fiction-652
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hé Mion en anderen, bedankt voor de moeite !
Ik weet intussen om welke film het ging.
"Invitation to hell" uit 1984 van Wes Craven !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedankt voor de moeite !
Ik weet intussen om welke film het ging.
"Invitation to hell" uit 1984 van Wes Craven !

Antwoorden (2)

The Well misschien?

http://www.moviemeter.nl/film/18634
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedankt voor je reactie, maar dat is het spijtig genoeg niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedankt voor de moeite !
Ik weet intussen om welke film het ging.
"Invitation to hell" uit 1984 van Wes Craven !
Het klinkt een beetje als "Invasion Of The Body Snatchers", uit 1956 of de remake uit 1978.
bamibal
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, het verhaal is zo wat gelijklopend, maar het gaat toch over een heel andere film. Toch bedankt !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedankt voor de moeite !
Ik weet intussen om welke film het ging.
"Invitation to hell" uit 1984 van Wes Craven !