In maart verschijnen de albums: De beestige brug, Pezige Peekah en De Galapagosgasten. Dit laatste verhaal verschijnt voor het eerst met de correcte titel. Het verscheen eerder als De Galapagosgassen, hoewel er nergens in het verhaal sprake is van gassen.
In juni staan de volgende drie gepland: De primitieve paljassen, Sinjeur Stekkepoot en Tante Biotica.
En in oktober van dit jaar: De toetercup, De tragische tante, Het vervloekte venster en De werken van Lambik.
De eerste 3 titels zijn vanaf maart te vinden in de stripspeciaalzaken en natuurlijk ook in onze webshop.
3 jaar geleden
Ja!
De scheve Schot - Rode reeks no. 355 (1e druk: 1 december 2020)
De zwijgende Zwollem - Rode reeks no. 354 (1e druk: 6 oktober 2020)
Het gewiste Wiske - Rode reeks no. 353 (1e druk: 11 augustus 2020)
Team Krimson - Rode reeks no. 352 (1e druk: 16 juni 2020)
De verloren Van Eyck - Rode reeks no. 351 (1e druk: 11 februari 2020)

Ze kosten tegenwoordig maar liefst € 6,99 per stuk!