op welke website kun je het stripboek the search in het nederlands kopen?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
2.1K
LeonardN
3 jaar geleden
Ik heb niet het idee dat er een Nederlandse vertaling van is. https://www.bol.com/nl/p/avatar-the-last-airbender-the-search-part-1/9200000088718118/?suggestionType=featured_product&suggestedFor=the%20last%20airbender%20the%20se&originalSearchContext=media_all&originalSection=main https://www.bol.com/nl/p/avatar-the-last-airbender-the-search/9200000011174996/?Referrer=ADVNLGOO002008O-G-86290588063-S-863671981904-9200000011174996&gclid=Cj0KCQjwn7j2BRDrARIsAHJkxmza-gRAvi8HN6x3Nu7Af5R7QK8AXHGLI8WudNyK-J6ZWXnP83Sec0waAjYaEALw_wcB

Antwoorden (3)

In de webshop van de Anne Frank Stichting kun je The Search in het Nederlands bestellen. De titel luidt dan 'De zoektocht'.

Het is een educatief stripverhaal over de Holocaust die de stichting in samenwerking met de Hollandsche Schouwburg heeft ontwikkeld. De strip vertelt aan de hand van de belevenissen van een fictieve familie tijdens de Duitse bezetting de belangrijkste feiten over de Holocaust. Daarnaast laat het boek zien wat de Holocaust voor mensen in verschillende rollen en posities (slachtoffers, daders, helpers en omstanders) betekende en met welke dilemma’s en keuzes zij te maken hadden.
Amadea
3 jaar geleden
SimonV
3 jaar geleden
Mooi antwoord, maar ik vrees dat VS toch een ander stripboek bedoelt:
https://www.bol.com/nl/p/avatar-the-last-airbender-the-search-part-1/9200000088718118
Amadea
3 jaar geleden
Zonder nadere toelichting van vraagsteller is het mijne toch een betere match dan het jouwe.
Hier is deel twee te vinden van "De zoektocht (Avatar de legende van Aang)" The last Airbender. (Engelse titel "The Search")

https://www.amazon.co.uk/zoektocht-Avatar-legende-van-Aang/dp/946078268X
===

Het volledige boek (maar dan de Engelse variant). Is wel te bestellen.
https://www.libris.nl/boek/?authortitle=michael-dante-dimartino/avatar-the-last-airbender-the-search-library-edition--9781616552268/
===
Volgens mij bestaat het volledige ongedeelde boek niet in het Nederlands(nooit bestaan), zoals deze wel in het Engels bestaat.
===

Dankzij agirinharre gevonden:
https://www.stripweb.be/S-stripverhaal-de-zoektocht--collector-pack-bestellen-24387.asp
Toegevoegd op 24 april 2021 10:34: tekst, afbeelding
Plaatje bij antwoord
3 jaar geleden
Amadea
3 jaar geleden
Echter, dat betreft Boek 2. Vraagsteller noemt geen deelnummer, dus is mijn vermoeden dat er geen Avatar wordt bedoeld.
LeonardN
3 jaar geleden
Het is 99,99% zeker Avatar (The last Airbender). Kijk nu nog eens naar de naam van de vrager en bedenk dan dat een en een meestal twee is.
Amadea
3 jaar geleden
Dan nog zou je moeten denken dat het óf de hele serie in één boek, óf het eerste deel zal betreffen.
LeonardN
3 jaar geleden
Ik heb niet het idee dat het vertaalde volledige boek in een keer te vinden is, omdat deze volgens mij niet bestaat(anders dan de Engelse variant).
Het in drieën gedeelde boek is wel te vinden, althans enorm sporadisch en vaak uitverkocht.
Je kan het bestellen op stripweb.be of depoort.be maar het is niet in stukken te koop dus je moet de hele strip kopen dus deel 1 2 3 samen in een boek