Waarom hebben kwik kwek en kwak een vierkante kop in de nieuwe ducktales?

Normaal hebben kwik kwek en kwak een ronde kop ook in de weekbladen.

2.3K
LeonardN
4 jaar geleden
Daarom.
Als je kijkt naar cartoon cartoons zie je heel vaak veranderingen in tekenstijl. Er is geen regel die zegt dat ze perfect ronde koppies moeten hebben.

Antwoorden (1)

Omdat ze in de nieuwe setie voor een andere teken/animatie stijl gekozen hebben.
Er zijn meer personages die een ander uiterlijk, of zelfs een ander karakter hebben gekregen als je ze vergelijkt met de 'oude' strips of Ducktales tvserie.
Het word helemaal leuk als je de strips uit verschillende landen/tekenaars gaat vergelijken.
Toegevoegd op 09 mei 2019 11:18: tekst
4 jaar geleden
popeye
4 jaar geleden
Klopt, maar Donald duck personages zien er over het algemeen hetzelfde uit of het nou amerika is of nederland, de stijl is het zelfde. Maar nou kiest amerika voor kwik kwek en kwak met een vierkante koo, maar Dagobert en donald duck zien er nagenoeg hetzelfde uit
Ritsuka
4 jaar geleden
Guus Geluk ziet er ook anders uit in de nieuwe Ducktales serie, en zijn haar word afhankelijk van welke comic je leest ook anders gedaan.