'Realistische' anime-series?

Hoi allemaal,

Ik ben op zoek naar een anime met een realistisch verhaal/thema. Ik hou wel van anime's die 'fictie' (met fictie bedoel ik monsters en magische krachten, wist even niet het goede/juiste woord ervoor) bevatten, Naruto of Bleach bijvoorbeeld. Maar ik ben toe aan een serie die wat realistischer is qua gevoel/emotie/verhaal. Death Note kwam voor mij hier het dichtst bij in de buurt, ook al bevat Death Note ook 'monsters' en dingen die totaal niet in de werkelijkheid bestaan: het spelletje (onderling elkaars mind fucken en elkaar een stapje voor zijn) wat gespeeld werd vond ik heel goed bedacht, ik kon meedenken, me inleven op bepaalde momenten enz.

Mijn vraag was dus; is er iemand die misschien op dit moment een anime kijkt die dicht in de buurt van de realiteit komt?

Heel vaag uitgelegd allemaal maar ik hoop dat iemand me een beetje begrijpt, series met echte acteurs die gericht zijn op magische/bovennatuurlijke dingen bijvoorbeeld trekken mij ook echt niet. Ben meer van het realistische gebeuren.

Hoop dat iemand me kan helpen, alvast bedankt! Suggesties als Bleach en Naruto zijn natuurlijk ook van harte welkom! X

Weet jij het antwoord?

/2500

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100