Ik kijk graag naar de internet-filmpjes van "Simon's cat". Hoe weet ik nu wanneer de laatste aflevering daarvan is (geweest)? Zie toelichting.

Zie: https://www.youtube.com/user/simonscat

Ik heb daar alle, tot nu toe verschenen filmpjes gezien, ik heb op de site van "Simon's cat" gezocht, maar ik kan niet vinden of de filmpjes gestopt zijn, en zo ja, wat de laatste aflevering was.
Misschien ontdekt iemand wat anders dan ik?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
2.1K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Als je op video's klikt staat de laatste upload als eerst.
https://www.youtube.com/user/simonscat/videos
Ritsuka
8 jaar geleden
Klik gewoon op het eerste filmpje, dan zie je de uploaddatum
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Het eerste filmpje waar?
Ritsuka
8 jaar geleden
Het eerste filmpje in de lijst van de link van vraagsteller, dat is de nieuwste, staat uploaddatum bij
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Nee die is van 7 jaar geleden.
Ritsuka
8 jaar geleden
Op moment van schrijven is het bovenste filmpje in de lijst Kitten Collection, uploaddatum 17 juli 2015. Mogelijk heb je de sorteervolgorde veranderd waardoor de oudste bovenaan komt te staan
Ritsuka
8 jaar geleden
Mijn sortering bij videos staat op 'date added newest-oldest', daarbij is het eerste filmpje in de lijst de nieuwste.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@Ritsuka Jij zegt de lijst van de vraagsteller. Dat is home. Ik denk dat je in de war bent met de link die ik heb geplaatst (video's). Wat je feitelijk gedaan hebt is mijn reactie herhalen :D Bij home kan ik geen volgorde veranderen.
Ritsuka
8 jaar geleden
Link van de vraagsteller, en dan naar tabblad video, en daar bovenaan
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
:D Dat zeg jij nu pas, en dat zei ik dus de hele tijd al.... (klik even op de link die ik geef anders, misschien dat het kwartje dan valt)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bedankt voor alle reacties! Mr. Tomaat, je reactie had eigenlijk bij de antwoorden moeten staan, dan was je het beste (en eerste) antwoord geweest.

Antwoorden (2)

leuk he die filmpjes, maar erg regelmatig komen ze niet uit, maar je kan misschien wel abboneren en een mail ontvangen wanneer er weer een nieuwe uitkomt.
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Juistem, abboneren, dan hoor je het vanzelf.
Nou, er komen nog steeds regelmatig video's uit, en dat al voor enkele jaren (ik kende de serie al). Ik weet ook dat er voor "april showers" meerdere mensen aan gewerkt hebben.

Ik verwacht dat de serie daarom nog niet afgelopen is, en dat er video's uit zullen blijven komen.