De serie Michel Vaillant gaat over de autoracesport.
11 jaar geleden
Ja, die bestaan. Bijvoorbeeld:

De renbaan van de angst / Jean Graton. (Michel Vaillant ; 3)
Europa, de Verenigde Staten en de Sovjet-Unie (dit stripverhaal verscheen oorspronkelijk in 1961) bestrijden elkaar in drie verschillende autowedstrijden met als doel een betere verkoop van hun auto's.

Een passie voor uitdagingen / René Follet.
In de vorm van een stripverhaal wordt informatie gegeven over de geschiedenis van het Franse automerk Citroën tot aan de Tweede Wereldoorlog.

De garage / Legendre & Bosschaert.
Modern stripverhaal over het 16-jarige meisje Sam, dat dol is op auto's en verliefd wordt op een Porsche 356/1.
Bronnen:
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja ik zocht er eentje heb ongeveer 10 jaar geleden een stripboek gelezen dat ging over autohandel en iemand die een zaak runde ik weet het niet meer precies
De Brokkenmakers.
Je vindt ze nog wel op Marktplaats.
Mooie auto's met veel crashes!