In welke Donald Duck komt een verhaal over Julius Caesar voor?

Voor een werkstuk voor school moet ik geschiedenis verhaal uit een tijdschrift halen. Nu kan ik me herinneren dat er in een Donald Duck een verhaal staat over Caesar. De Ducks gaan naar Rome voor een aankoop van Dagobert en Guus stuit daar op een schild van Caesar zelf.

Kan iemand er makkelijk achterkomen uit welke Donald Duck het komt? Ik denk dat het uit 2007 ofzo komt maar weet het niet zeker? Is er iemand die alles heeft ingebonden?

Alvast super bedankt!!!!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kun je niet beter een strip van Asterix en Obelix erbij pakken? Daar komt Julius Caesar regelmatig in voor.

Antwoorden (1)

2009 nummer 43. De intocht van julius Caesar