Wat voor soort afval is het verpakkingsmateriaal: doorzichtig aluminium?

Het voelt als plastic, is doorzichtig maar ziet eruit als aluminium. De gratis Donald Duck is hierin verpakt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Transparant aluminium(oxide) bestaat wel, maar is erg duur. Niet veel kans dat dat als verpakkingsmateriaal gebruikt wordt.

Antwoorden (1)

Het zou plastic moeten zijn. Aangezien plastic tegenwoordig in alle vormen en kleuren en dichtheden word gemaakt, zou het mij niet verbazen. Er bestaat vrijwel geen ander(glas) doorzichtig verpakkingsmateriaal dan plastic, en die kan dan ook wel een aluminium 'touch' hebben.

Dus ik zou het onder de categorie plastic doen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hieruit constateer ik veel twijfel, geen duidelijke indicatie, ik hoop op nog een antwoord.