Kan je manga lezen op een e-reader?

Ik zou graag buiten in de tuin manga willen lezen, maar mijn ipod touch reflecteert te veel en is een beetje onhandig. Als ik een e-reader koop, kan ik er dan vertaalde (naar engels) manga als umineko en nagasarete airantou opzetten (ev. Kopen)? Zoja hoe?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (1)

Dat zal toch grotendeels vd e-reader afhangen. Er is namelijk geen standaard wbt e-readers en wat ze dus allemaal wel en niet kunnen.

Natuurlijk geld iets vergelijkbaars voor de manga zelf. Dus in welk formaat is dat (cbr?)?

Iedere e-reader moet wel overweg kunnen met jpg dus mocht het om cbr gaan dan moet het makkelijk leesbaar te maken zijn op zo'n apparaat (gewoon ff uitpakken).

Kindle en Nook scoren trouwens hoog als e-reader.
http://ebook-reader-review.toptenreviews.com/