Wie kent deze tekenfilm?

Wie kent een tekenfilm van vroeger (van zeker 15 jaar geleden) over een detective hond. In de tekenfilm zag je een hand die het tekende en ook soms dingen uitgumde en zo het verhaal weer veranderde.. Denk er al maanden aan, maar weet het echt niet meer!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
7.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://nl.wikipedia.org/wiki/Droopy deze?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het goede antwoord zit er nog niet tussen.. Ook al in de lijsten gekeken, maar niet gezien (Of eroverheen gekeken)

Antwoorden (4)

Ik heb mijn antwoord bij reactie geplaatst, ik had het niet door. Maar bedoel je preccius pup?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik dacht meteen aan Scooby Dooby
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet me ook nog wel Foofur te herinneren, een blauwe hond maar weet niet of hij ook detective was, anders inderdaad Droopy
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het heet Dog City en kwam vroeger op Alles Kits. (AVRO)

Toegevoegd na 1 maand:
Het kwam blijkbaar ook op Kindernet.