Weten doe ik dat niet, maar ik heb gegoogled met het door Google vertaalde "estación de radio toda la música del día" en daar kwam deze zender uit tevoorschijn: http://www.emisoras.com.mx/pop/
Spaanstalig, maar dan uit Mexico afkomstig.

Er staat volgens Google vertaald bij: Radiostation met de beste popmuziek in het Engels en het Spaans, die 24 uur per dag op de gemoduleerde frequentie uitzendt, met actuele informatie en nieuws, zowel lokaal als internationaal.
6 jaar geleden
extrafm met alleen nieuws op het volle uur
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Erna55
5 jaar geleden
Extra FM is de publieke, lokale omroep voor de gemeente West Maas en Waal.
Dit is geen spaanstalige zender.