Ik ben op zoek naar een docu over de begin jaren van de Rolling Stones.

Begin jaren 90 een docu op tv gezien met in de titel "retrospective", maar ja, dat is nogal een gebruikelijke term bij docu's... Het gaat over de begin periode van de Stones tot en met begin jaren 80. Prachtige interviews en beelden. Iemand ideeën?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1.1K

Het beste antwoord

Als je op de IMDB pagina van Mick Jagger kijkt:

http://www.imdb.com/name/nm0001396/

zie je: Self (132 titles)

Daar zie je alle dingen waar hij zichzelf in was dus daar moet je docu ook tussen staan. Het is gerangschikt op jaar dus alles uit de jaren 90 staat bij elkaar.

Er staat nergens retrospective tussen, misschien is dat niet de titel van de docu die je zoekt. Anders moet het wel een hele onbekende zijn want de IMDB is altijd zeer volledig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik denk dat je 'Gimme Shelter' bedoeld.