Hoe heet dit nummer?

Hey!

Bij de finale van de X-Factor, hoorde ik dit liedje en ik moet weten hoe het heet! Ik vind het namelijk prachtig!

http://www.rtl.nl/components/s...s2_a17.xml

En dan de 32:08 minuut. Ongeveer wanneer de kandidaten opkomen.

Dit nummer wordt ook vaak gebruikt bij trailers van films etc.

Sorry aanpassing link:
http://www.rtl.nl/components/shows/xfactor/miMedia/206304/206309.public.24071425.X_Factor_-_De_Uitslag_s2_a17.xml

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek
1.3K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de link doet het niet! tenminste, bij mij niet...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bij mij ook niet, iets fout in de opgave?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is al aangepast, sorry ;)

Het beste antwoord

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hartstikke bedankt!
Ben al tijden opzoek naar deze!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Graag gedaan!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik krijg er nog kippenvel van... brrr... geweldig..

Andere antwoorden (3)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als aanvulling; het totale werk heet de Carmina Burana, dit onderdeel heet O Fortuna. Het zijn hele oude teksten die door Carl Off op muziek gezet zijn. Meer info (ook betekenis vd teksten e.d.) ophttp://www.carminaburanalive.nl/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb het inderdaad gelezen, alleen dan van Wikipedia! Heel erg bedankt iedereen!
Twee dagen geleden beantwoorde ik eenzelfde vraag (zie bron). Het nummer is inderdaad afkomstig van Carmina Burana en heet O Fortuna. Het nummer is vaak te horen in verschillende shows, films en series. Zo ook in Freefight van Najib Amhali. Het nummer dat je hier hoort is een van de vele remixen van O Fortuna.