Weet iemand een goede naam voor een Rock/Metal band?

Ik heb een band, maar we hebben nog geen goede naam, dus vandaar:)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
2.4K

Het beste antwoord

- The Daddy Rebels (klinkt gewoon lekker)
- Madd Egg (die dubbele letters doen het hem, een ideaal uitgangspunt voor een stoer bandlogo)
- Sinister Urge
- Holy Guacamoly

Ik hoop voor je dat ie er bij zit!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (21)

Squibs, dat klinkt wel leuk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
MetalStrong
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Parallel Solar System
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
the Sissies
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Disastrous Defect.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Who knows ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Cant break metal
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De Chaoten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heavy crazy metal rock band...yeeeh
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
harde poep-band (hpb)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.bandnamemaker.com/generator/?cw=&submit.x=44&submit.y=27

probeer het eens.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"metAAlrok"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga voor een niet bestaand woord dat bijvoorbeeld is samengesteld uit de voorletters van jullie namen en laat door middel van een woordgenerator suggesties voorbijkomen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Metaalboor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
B.O.G. (Be Our Guest)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Cast Iron Rocking Chair

(Gietijzeren Schommelstoel)
rose
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zieilig dat je iedereen een min geeft!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Euh, ambertjepaard,, ik denk dat je een foute conclusie trek. De minnaar was gewoon even weg, rose krijgt nog wel haar minnetje. Ik ben even het rijtje afgegaan om recht te trekken.
rose
13 jaar geleden
Da's krek. Ikke nie gemind nie.
rose
13 jaar geleden
Goe waark, Kirsten!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha...
Rock your Metal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vimp, Wimp. Ik ken een Noorse noorstalige folkrockgroep met de naam Vamp. Luister maar eens op youtube. Maar het lijkt mij niet fatsoenlijk om dezelfde naam te gebruiken. Er waren 2 groepen met de naam Scorpions. Verder was er een folkrockgroep Trees. Er was/is een andere groep met de naam The Trees. Dat schept verwarring. Maar de naam Vimp vind ik wel aardig. Dat kan ook niet verward worden met Vamp. Er bestaat trouwens ook een Nederlandse groep Swamp. Qua naamklank ligt Swamp nog dichter bij Vamp dan Vimp bij Vamp ligt. Voordat je een naam geeft aan een groep, ga je eerst na of die naam al bestaat.
13 jaar geleden
the death masters,vind je dat wat?