Welke zanger(es) heeft een lage stem? (:

Ik heb een laag stem en als ik zing kan ik geen hoge noten zingen.. Dus ik vraag me af welke liedje ik kan zingen. Liefst rock poppunk pop of soul :p

maar geen liedjes zoals rihanna, kesha ensoo.. daar hou ik niet echt van XD

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
25.6K

Antwoorden (20)

Tina Turner heeft een redelijk lage stem én nog goede liedjes ook!

Toegevoegd na 2 minuten:
Proud Mary, River Deep, Mountain High en Simply the Best (allen van Tina) zijn liedjes die je goed kan zingen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tracy Chapman.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Amadea
13 jaar geleden
Lady Gaga xD
Miss Montreal
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Anastacia heeft ook een wat zwaardere stem, weet niet of je dat leuke muziek vind.
Kimath
13 jaar geleden
Norah Jones zij heeft ook een nummer gezongen over Bessie Smith (ook een lage stem).

Toegevoegd na 14 minuten:
Carla Bruni
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
TanitaTikaram (Twist in my sobriety)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dikke plus! Heel moeilijk om zuiver zo laag te zingen.
Allison moyet

http://www.youtube.com/watch?v=G7Q1RoV7wbQ
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En dat is heerlijk zingen voor een (contra)alt. Dikke plus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En ja, dat is een vrouw die zingt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha, ik weet het :) wel meteen doorbeuken met die muziek :P. maar wel goed.
Grace Jones
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou zo zeggen Sandra Nasic. Luister maar naar Open your eyes van Guano Apes.
Nummer zit zoals gevraagd in de hoek van rock en poppunk.
Verder heb je ook nog Nina Simone. Het nummer I got life is duidelijk soul.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ken open your eyes xD en dies ook weer al te laag voor mij hahaha :p ik zie al mezelf zo zingen xD lol ik ga nina simone luisteren (:
Johnny Cash. In zijn tijd was dat pop ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha, die xSweetSacrifice;

Luister eens naar Tom Waits. Laag, schor, hees en rauw.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nina simone zag ik er nog niet tussen staan :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ella Fitzgerald, fabelachtig kan die zingen, maar zij heeft een bijzonder groot bereik > een liedje waarin ze alleen laag zingt zou ik zo even niet weten. Ze zingt feitelijk jazz, maar dat heeft zo veel soul, heerlijk echt.

Room Eleven en Roosbeef zingen ook allebei vrij laag, nog. Of dat kun je makkelijk zelf ombuigen (ook met muziek, dan zing je gewoon tweede stem;) )

Toegevoegd na 1 minuut:
En dit: hier ga ik echt van klappertanden zo mooi.

http://www.youtube.com/watch?v=ppSCEaT6SIA

Toegevoegd na 3 minuten:
(deze Britse zangeres is nog geen 25 jaar oud, en manisch depressief. Ze staat al in concerten sinds haar 16e ofzo, want ze zingt heel mooi en heeft sterke teksten. Dit is een tv-optreden bij Jools Holland, waarbij ze alleen haar stem en gitaar heeft)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nah te hoog voor mij xd
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
xd voor mij is dat juist laag xd
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Marianne Faithful

Toegevoegd na 2 minuten:
Paul Robeson :link

Toegevoegd na 55 minuten:
1936 -Paul Robeson- Ol'Man River
In the 50's:banned in the USA (Heksenjacht op Communisten)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
cher heeft een lage stem