Wat is het korste nummer ooit?

Ik kom niet verder dan Napalm Death - You Suffer ( http://www.youtube.com/watch?v=ybGOT4d2Hs8 )

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

De band Wehrmacht heeft op hun album Biermacht het liedje E... opgenomen, welke slecht 1/10e seconde duurt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Diamonds van Stormtroopers of Death (SOD).

Wel twee hele seconden. Men zegt dat dit wel de extended version is ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb het idee dat You Suffer korter is?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze is inderdaad langer, maar zoals gezegd, het schijnt (werkelijk) de extended version te zijn. De 1 seconden versie (die ook bekend is) kan ik echter niet zo snel vinden.
Mijn gedachten gingen uit naar "nee's niks" van de raggende mannen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een liedje van Andre van Duin.
Het staat op een elpee, ergens uit de jaren 80.

De volledige tekst:

'Dit liedje is zo kort zodat het waarschijnlijk wel helemaal nooit iets wordt.'
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Denk niet dat hij dat in 0:03 seconden zingt...