Ik zoek een nummer wat niet meer op youtube te vinden is..

Good morning john van Kris Kristofferson.

Ik had hem in mijn favorieten staan maar nu zegt hij dat deze video verwijderd is.

Kan ik hem ergens anders nog horen,het is zo'n goed nummer!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Hier kan je de song beluisteren: http://www.jango.com/music/Kris+Kristofferson?l=0
Even naar onder scrollen en dan op het veertiende speelknopje drukken.
Amadea
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Heb LimeWire? Daar kun je het vast downloaden. Ik gebruik LimeWire ook, en het is een goed programma. Ik heb nog nooit gehad dat ie een nummer niet vond. Dus misschien is het handig om LimeWire of een ander muziekprogramma te downloaden en eventueel op een iPod/mp3 te zetten als je die hebt?
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt hem kopen/downloaden van Itunes, van het album Closer to the bone. Bij zoeken titel intypen en dan vind je hem.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4Shared.com heeft het waarschijnlijk :))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op deze site! Ik heb hem via google gevonden (typ gewoon "kris kristofferson - good morning john" in) :

http://www.jango.com/music/Kris+Kristofferson?l=0

Als je naar de site gaat, speelt hij automatisch een nummer af, dus je moet hem even opzoeken in de lijst (er is namelijk een hele lijst met liedjes van hem). Ik weet niet of je daarvan ook nummers kunt downloaden, maar daarvoor moet je even op de site zelf kijken. Hopelijk heb je hier iets aan...

Toegevoegd na 38 seconden:
Wacht, ik zie nu dat Amadea je al de site heeft gegeven... xD
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoek in Google op "torrent kris kristofferson good morning john". Je krijgt dan vast wel een of meerdere hits. Je hebt dan wel een torrent programma nodig om het te downloaden, zoals µtorrent (http://www.utorrent.com).