Waarom hebben veel radio stations van die niets ontzeggende slogans???

Bv. Music that makes you feel good, G is good for You, Thuis op het werk en in de auto
De slogans van Radio 4 (klasiek leeft op Radio 4) en Veronica (80s en 90s hits) slaan dan nog wel ergens op.
Valt mij overigens wel op dat vooral commerciële stations dit hebben, bij publieke is het over het algemeen minder.

13 jaar geleden
in: Muziek
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Q schijnt beter voor je te zijn :p
anneliez
13 jaar geleden
omdat hoe simpeler de slogans zijn, hoe beter ze onthouden worden. En daar gaat het om
jasperp
13 jaar geleden
Ja maar waar slaan ze op??? Q is good for you 1.Smaak is al persoonlijk
2.Nu weet ik nog steeds niet welke muziek er gedraait word en wat voor soort zender het is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedoel je niets zeggend?

Antwoorden (3)

omdat hoe simpeler de slogans zijn, hoe beter ze onthouden worden. En daar gaat het om
13 jaar geleden
Slogans slaan vaak nergens op.
Dat hoeft ook niet, als je maar onthouden worden.

DE bank: dan weet iedereen welke je bedoelt.
Hier vind je een lijst van bijna alle bekende Nederlandse slogans. Daar zitten hele goede tussen, hele simpele en hele nietszeggende. http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_Nederlandstalige_reclameslogans
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat doen ze,om die slogan bij dat station te plaatsen,B.V golden oldies,dan weet je dat dat bij radio 10 gold hoort.Zo heeft ieder station zijn eigen slogan,dus station gebonden,pure commercie