Conny Froboess, Kleine Lucienne en Discjockey.

Via Youtube kan ik alleen de Franse versie vinden van het nummer Kleine Lucienne, wie kan voor mij de online Nederlandse versie vinden? En dan graag ook de B kant van het singeltje: Discjockey? (in mijn jeugd luisterde ik naar de singeltjes van mijn ouders, zou ze heel graag nog een keer beluisteren, maar heb geen platenspeler meer).

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1.5K

Antwoorden (2)

Het was een Duitse zangeres, maar ze zong inderdaad ook in het Nederlands. Maar ik ben bang dat je alleen kunt proberen die single ergens antiquarisch te verkijgen en door iemand om te laten zetten in een digitaal bestand. Zie http://www.catawiki.nl/catalogus/Kleine-Lucienne-1959/i/dfac97fac857b4fa62ca260821510fbc60211f7e/v?area=8332694642cc776ffa4d1b799f44d1e268258128&type=s. De uitgave is His Master's Voice, nummer 7 MH 1049.

Toegevoegd na 16 uur:
Als je snel bent, je kunt nog 1 dag een exemplaar via Ebay kopen: http://cgi.ebay.nl/Conny-Kleine-Lucienne-Discjockey-Ultra-Rare-/310137486989?cmd=ViewItem&pt=NL_Muziek_Vinyl&hash=item4835a27e8d
Plaatje bij antwoord
Amadea
13 jaar geleden
Kleine Lucienne heb ik in mp3 formaat gevonden (moet nog wel even downloaden, dat kan in dit geval even duren. Het is zelfs mogelijk dat ik uiteindelijk bot vang, maar ik heb goede hoop).

Discjockey is vooralsnog ook voor mij onvindbaar.

Maar ik blijf voorlopig nog even op zoek.

Toegevoegd na 26 minuten:
Je kunt bij Free Record Shop een cd kopen waar de nederlandse versie van kleine lucienne op staat.
rose
13 jaar geleden
Amadea
13 jaar geleden
Is dat de Nederlandse uitvoering van Kleine Lucienne? Ik kon alleen Duits, Engels en Frans vinden. Dat is dan heel knap!
rose
13 jaar geleden
Bij de tracklist staat: 1-23 Kleine Lucienne (Holla„ndisch) Kleine Lucienne staat er twee keer bij... Ik heb de CD niet zelf gekocht. maar ik ga er gemakshalve maar vanuit dat het hier de Nederlandse versie betreft. Wel fijn voor Reggie.