Wie weet hoe dit nummer heet, met de tekst "not gone away the one that you know"?

Het sou denk ik ergens vanaf 1945 zijn geweest dat het werd gemaakt een beetje met die tijd moet u beetje rekening houden En t genre is gw rustig en wel met een beetje ritme erin dus ja hopelijk heeft u hier wat aan Het werd gezongen door een vrouw Het begin van t nummer is hoog en in t refrein is de toon wat lager Hopelijk weten jullie nu wat meer

Ik zal later even een link toevoegen met een neurie stukje van t refrein en couplet
De bovenste link is het couplet van het nummer geneuried

En de tweede link is het refrein van het nummer geneuried
Heb eerst de link van het couplet toegevoegd en later als jullie het misschien beetje in jullie hoofd hebben zou ik het linkje van t refrein toevoegen kan geen twee linkjes toevoegen namelijk
Ps het zou een nummer van the corrs kunnen zijn want geloof dat t door een groepje gezongen is (ben ik beetje laat mee iknow ) of anders miss iets van madonna
In elk geval je hoort duidelijk een vrouw zingen
Maar het kunnen dus meer mensen zijn die ook mee zingen
Of het kan van the cranberries zijn dat is ook nog een optie

Sorry voor deze vele info ;) maar hoop jullie nu zo genoeg geholpen te hebben:)

een jaar geleden
in: Muziek
1.4K
Amadea
een jaar geleden
Komt die toegezegde link nog, LosWestrik?
LosWestrik
een jaar geleden
Ja heb em toegevoegd
Amadea
een jaar geleden
Als je de link in de vraag vermeldt kunnen dat er best meerdere zijn. Maar de link die er nu staat is ongeschikt, want daar moet je voor op Youtube inloggen om je leeftijd te bevestigen omdat het materiaal voor sommige gebruikers ongeschikt zou zijn...
LosWestrik
een jaar geleden
Het is nu als t goed is weg en je kan nu gw de video bekijken
LeonardN
een jaar geleden
"Het sou denk ik ergens vanaf 1945 zijn geweest dat het werd gemaakt een beetje met die tijd moet u beetje rekening houden"
"het zou een nummer van the corrs kunnen zijn" (1995 - heden) meerstemmige zang, met wat instrumentale begeleiding
"of anders miss iets van madonna" (1979 - heden) solo-artiest die van ballads tot dance gaat
"Of het kan van the cranberries zijn dat is ook nog een optie" (1989-2003, 2009-2018) rockband met vrouwelijke zang Dus qua datum en type band/artiest kan het van alles zijn. Je uitleg vernauwt dus niet echt maar geeft juist eerder een enorm breed spectrum aan mogelijkheden weer. Ben je zeker van deze uitspraak?
"Het sou denk ik ergens vanaf 1945 zijn geweest"
Want alle mogelijkheden die je noemt zijn meer >1975 >1985 >1995

Antwoorden (1)

Ik denk Vera Lynn met it hurts to say goodbye. Het was nl. een nr. uit de top 10 van 1967 dus werd toen veel gedraaid op de radio neem ik aan. Ik zal de songtekst erbij proberen te voegen ben niet zo makkelijk erin.
een jaar geleden
Amadea
een jaar geleden
De woorden 'gone' en 'know' komen niet voor in de songtekst. Hoezo zou het deze titel dan zijn?
Skoentje
een jaar geleden
Nou Amadea, nee hoor. Mijn reactie is gebassert op mijn Grootmoeders verhalen over vroeger. Waar ik van weet dat Vera Lynn een van de bekendste en betere zangeressen van vroeger was. Vervelend wat uw mening was over mijn reactie. Maar ik had de tekst ook nog niet zo secuur bestudeerd omdat ik heb gehandeld naar de woorden van mijn Oma.