Nederlands nummer op Eternal Flame, hoe heet dat of waar kan ik het vinden?

Ik weet dat er vroeger een (kinder)lied was op de melodie van The Bangles - Eternal Flame, het ging volgens mij over een schoolmeester die was overleden? Iemand die het nummer weet te vinden?

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
in: Muziek
2.2K

Antwoorden (1)

Alstublieft:
https://youtu.be/C5gqZqiQ_PY
Irene Moors zingt dit nummer dat te vinden is op de cd "Kids Music Party" uit 1997
Titel: Meester van der Plas
Toegevoegd op 19 januari 2022 12:15: tekst