Hoe heet het rapnummer over een meisje dat met 2 jongens tegelijk een relatie heeft?

Het is een Nederlands liedje/rapnummer over een meisje dat met twee jongens tegelijk een relatie heeft. In de clip begint het liedje met een jongen achter de piano en dat piano deuntje gaat zo’n beetje het hele liedje door. In de clip zie je ook dat die jongens er uiteindelijk achter komen dat ze met dezelfde meid gaan.

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
in: Muziek
2.2K

Antwoorden (1)

Bedoel je: "Ik ben je zat" van ALI B en Brace?
2 jaar geleden
Amadea
2 jaar geleden
Daarin is toch echt geen piano te horen en te zien...
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Hoi, Dank voor je antwoord. Dat nummer bedoel ik helaas niet. Dit nummer is wat recenter (2010 - 2014 gok ik)