wie weet welk liedje ik bedoel?

Ik heb lang geleden ooit ergens op de kermis een liedje gehoord en herkende het deuntje maar kan het niet vinden met de zoektermen die ik op internet intyp . Wat ik er van kan herrineren is dat het een nederlandse versie was van het minidisco liedje ilarie maar dan gezongen door mannen en het reffrein was ilarie larie jee oh oh oh ilarie larie jee oh oh oh . Het klinkt (denk ik) als iets van de apreskihut maar weet dit niet zeker . Weet niet of het woord ilarie hierin genoemd wordt maar de melodie klonk hetzelfde

2 jaar geleden
in: Muziek
2.7K
pauls
2 jaar geleden
Hoi bedankt voor de reactie maar helaas is dit liedje niet uitgegeven door minidisco . Het klonk als een groep mannen die op de melodie van dit lied iets zongen maar weet helaas niet meer wat maar dankje voor je antwoord

Antwoorden (1)

Dat liedje heet Ilarié. Inderdaad van de Minidisco.
. . .
Hier is de video van de originele versie te horen: https://www.youtube.com/watch?v=ZmIENA6qhjE
Toegevoegd op 09 oktober 2021 21:32: tekst
Amadea