Waar zet Youtube Music geüploade muziek neer?

Ik ben nu mp3 liedjes aan het uploaden maar waar zet Youtube Music die neer? In een aparte map? Dat is wel wat ik zou willen in ieder geval.

3 jaar geleden
in: Muziek
1.4K

Antwoorden (1)

Ga naar https://music.youtube.com/
Klik op het derde pictogram van links bovenaan het scherm om naar je bibliotheek te gaan.
Klik op ‘Uploads’.
Toegevoegd op 07 maart 2021 12:51: afbeelding
Plaatje bij antwoord
SimonV
3 jaar geleden
Niesje1973
3 jaar geleden
Gevonden, maar hoe zet ik ze in één keer in een playlist? Het zijn meer dan 2200 nummers, allemaal per stuk aanklikken is niet echt te doen.
SimonV
3 jaar geleden
Daar heb je helemaal gelijk in. Deze vraag wordt veel gesteld op internet. Tot grote ergernis van iedereen is dit nog steeds niet mogelijk.
Niesje1973
3 jaar geleden
Dat is heel jammer.....