Hoe heet het nummer uit de jaren '90 of begin '00 waarin een mannetje een potlood slijpt en vervolgens gaat headbangen?

De videoclip begon ermee dat het mannetje een potlood slijpt en vervolgens gaat headbangen. Het is een house/ trance achtig nummer. Wie weet hoe dit heet?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Muziek
1.3K

Antwoorden (1)

Hoewel Flat Eric geen potlood slijpt maar een telefooncentrale met kiesschijf bedient zou het volgens mij toch mogelijk kunnen zijn dat je het volgende nummer uit 1999 bedoelt: Flat Beat van Mr. Oizo.
Amadea
3 jaar geleden
taillie
3 jaar geleden
dacht ik ook meteen aan :) heb die elpee onlangs nog eens van onder het stof gehaald, blijft echt goed nummer eigenlijk.