in welk optreden trapt eddie vedder van pearl jam door het podium heen?

ik dacht zelf dat het een optreden van pinkpop was maar weet het dus niet meer. hij trapte een gat in het podium en verliet de stage door het gat

3 jaar geleden
in: Muziek
4.2K
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
In 92 op Pinkpop is hij wel in een kraan geklommen en zo het podium ingesprongen.
Op Pinkpop door het podium getrapt, weet ik niks van.....
Antoni
3 jaar geleden
@Simonsdochter, hij sprong het publiek in, niet het podium in.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Ha, ha, ha, bedankt Antoni.
Inderdaad is hij het publiek ingesprongen. Volgens mij was ik te gefixeerd op het woord podium. O jee, ik visualiseer het al dat hij het podium inspringt (hoop dat er dan wel een gat was).
Groet!
Amadea
3 jaar geleden
Nee, dat gat had Eddie er eerst zelf in geslagen!
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Amadea, deze gaat over Pinkpop.
Sjaccus
3 jaar geleden
dat springen van de camera brug weet iedereen op pinkpop. maar ik weet dat hij een keer een gat maakte in het podium en daarin verdween aan het einde van zijn optreden.
ik heb al 1 goed antwoord waar ik op kan gaan speuren. ik zocht dat moment namelijk terug maar kon niks vinden op youtube
Sjaccus
3 jaar geleden
https://youtu.be/jBLlYm8NxoI

Het beste antwoord

Dat was op 4 november 1994 in Boston, the Boston Garden. Hij trapte dat gat niet, maar sloeg het met de microfoonstandaard.
Toegevoegd op 06 juli 2020 15:08: afbeelding
Plaatje bij antwoord
Amadea