Wat is het liedje dat ik zoek, dat verband heeft met roze snoepjes?

Het liedje komt uit laat jaren 70. Ik weet nog dat ik het op YouTube had beluisterd. Het was geen officiële clip, maar het was een foto met roze snoepjes. (ik heb een foto erbij geplaatst die het dichtst mogelijk in de buurt kwam met de foto die ik mij kan herinneren). In het liedje gebruiken ze steeds dezelfde beat. Het liedje startte heel rustig, en de opbouw duurde iets van 50 seconden. Bij de climax veranderde er niet veel.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Muziek
5.3K
Antoni
3 jaar geleden
Is het een instrumentaal liedje, of wordt er ook in gezongen? Wordt er dan in gezongen door een man, een vrouw, meerdere mensen?
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Er wordt niet gezongen. Wat ik mij kan herinneren was dat het alleen maar die beat was, met heel soms een slag van een drum erbij.
Antoni
3 jaar geleden
Love's Theme, een single van The Love Unlimited Orchestra, het begeleidingsorkest van Barry White, is een heel bekend instrumentaal nummer uit de jaren 70. Misschien bedoel je dat?
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Nee, dat is helaas niet het nummer. Als je de eerste beat van Blue Monday - New Order uit het liedje knipt, en dan alleen die beat gebruikt voor een liedje. Dus 1 dezelfde beat de hele tijd. Dat is dan ongeveer hoe het nummer gaat.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Ik heb daarvoor naar Pink Floyd geluisterd, en daarna naar Kraftwerk.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Ik denk dat het Kraftwerk - Trans Europa Express was.
Antoni
3 jaar geleden
Ik zie geen verband met roze snoepjes, maar ben blij dat je denkt het te hebben gevonden!

Antwoorden (1)

Meschien het lietje roos garden