van wie is het liedje uit Bibi en Tina de film (nederlandse versie)?

in de film gaan ze tegen het einde een wedstrijd houden door het mais. daar komt een vlot nummer doorheen. op 1:36:35 begint het nummer. van wie is dit nummer?
https://www.zapp.nl/programmas/1824-zappbios/filmpjes/865-alle-films/clips/POW_03453657

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Muziek
5.2K
Amadea
4 jaar geleden
De film duurt 1:33, dus hoe kan er dan op 1:36 een liedje te horen zijn?
Amadea
4 jaar geleden
Het moet 1:16 zijn.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
mijn fout sorry

Antwoorden (1)

Het originele Duitstalige lied is van Fabian Buch en heet "Alles geht!". Het is een voor de film geschreven liedje en dat is in de Nederlandse versie dan ook in het Nederlands vertaald.
Amadea